Masai dokters geconsulteerd

11 november 2022 - Tengeru, Tanzania

Vandaag naar de lokale markt van Arusha geweest. Daar troffen wij, Sjoerd en Willem, een 2-tal Masai collegae aan, die beschikten over honderden geneeskrachtige, veelal van boomschors en - wortels/takken/etc. gedestilleerd. Aansluitend hebben wij in de namiddag onze beide Ellen's naar Kilimanjaro International Airport gebracht en afscheid genomen. Onderweg daar naar toe werden wij getrakteerd op een fraai uitzicht op de besneeuwde top van Mount Kilimanjaro! Vanavond prepareren we ons op de dag van morgen.

IMG_5305IMG_5283IMG_0855

1. Thom:
    11 november 2022
    Mooie foto’s Sjoerd ! Een mooi avontuur gewenst daar in Tanzania 🇹🇿 !
  2. Ton van Engelenburg:
    Shikamo mzee!
    Ik wens jou en Willem een mooie en plezierige tijd toe in Sengerema e.o.
  3. Jorine:
    11 november 2022
    Heel veel plezier! Ben benieuwd naar je verhalen. Weer eens heel wat anders dan Grayan!
  4. Lepoutre Ans:
    Wat mooi en goed om jullie zo te zien en jullie te volgen ! We zien uit naar jullie verhalen! 🍀 🏥
  5. Alja Buseman:
    11 november 2022
    Heren heel veel plezier en succes. Ik kijk uit naar jullie verhalen. Wilde zo graag een vliegje zijn op jullie schouder. Doe iedereen de groeten van me.
  6. Erik van der Meijs:
    12 november 2022
    Veel plezier heren en hoop dat jullie goed werk kunnen verrichten aldaar.